miércoles, 18 de marzo de 2020

THE GARDEN PARTY: Key answers.




FEINES A FER DES DE CASA: SPECTRUM 4 (UNIT 5)


FEINES A FER DES DE CASA: UNIT 5

Tot just hem començat la unitat 5 i per treballar aquesta unitat us he preparat tot un seguit de feines que podreu realitzar tranquil·lament des de la vostra casa.

Per començar us deixo l’ enllaç a un vídeo interactiu per fer la warm-up activity:


Tot seguit començarem a treballar tots els skills a aquesta unitat. Comencem per vocabulari.

VOCABULARY:

Els punts de vocabulari d’ aquesta unitat son els següents:
-       Digital Technology
-       Manners
-       Society

Per tal de treballar el vocabulari de la unitat anirem al workbook a les pàgines 116 i 117. Allí trobareu la “vocabulary reference” i la “vocabulary practice”. Recordeu que ara sí podreu fer servir la VOC APP (no estem a classe esteu a casa J).
La resta d’ activitats a treballar les trobareu al workbook a les pàgines 40 i 42.

GRAMMAR:

La gramàtica a aquesta unitat està lligada amb:
-       Question forms
-       Verbs –ing and to
-       Modals of deduction and possibility

Per poder entendre i treballar aquest punt gramatical anirem al workbook a les pàgines 118 i 119. A la pàgina 118 trobareu la teoria per entendre perfectament aquests punts gramaticals, i a la 118 trobareu les activitats per fer. Aprofito també per deixar-vos les “grammar animations” que sempre veiem a classe abans de treballar cadascun dels punts gramaticals.


La resta d’ activitats a treballar les trobareu al workbook a les pàgines 41 i 43

READING COMPREHENSION:

A aquesta unitat treballarem el text del Student’s book p. 64-65 “The Garden Party” per tal de treballar la comprensió lectora. Cal llegir el text i fer les activitats 1,2 i 3. Contestar a un full apart.

LISTENING & WRITING:

Continuem treballant els diferents skills i ara toca treballar la comprensió auditiva i l’ expressió escrita. Per tal de treballar els dos skills us deixo l’ enllaç al vídeo de la unitat. Recordeu que podreu veure el vídeo tantes vegades com necessiteu per tal de contestar el qüestionari que us deixo sota l’ enllaç del vídeo.

El vídeo d’ aquesta unitat és “Charles Dickens” espero que us agradi. 


Qüestionari:
Answer the qüestions. Remember complete answers are not necessary:
1.- Name 2 famous authors who have lived and worked in London:
2.- Name two of the topics Charles Dickens wrote about:
3.- How many novels did he write?
4.- Why did Dickens write about London people and society?
5.- When was Charles Dickens born?
6.- Answer true or false: Charles Dickens’ family was poor and when he was 17 years old his father went to prison.
7.- When he left school he started working. Name where:
8.- How many hours a day did he work?
9.- What happened to him in 1824?
10.- What can you find in Fleet Street?
11.- What are many of his stories about?
12.- Answer true or false: In 1836 Dickens wrote his first novel – The Pickwick Papers.
13.- Was his first novel a big success?
14.- When did he marry?
15.- What is the name of Charles Dickens’ second novel?
16.-Answer true or false: Despite being rich he continued to write about the working class.
17.- What kind of heroes can you find in his novels and stories?
18.- When did Dickens die?
19.- What happened in London in 1925?
20.- Answer true or false: Charles Dickens museum has been a very popular tourist attraction ever since.

SPEAKING

Per tal de treballar la part oral us faig la següent proposta:
Primer cliqueu a aquest enllaç


Imagine you are a contestant at “MAKE IT BIG”. In this video the contestant is showing his ideas about a new invention called “The Browse-Master 3000”.

Record your own video showing the judges your invention. Remember in this unit we are working with the vocabulary related to technology so try to imagine, create an invention related to technology!!

La proposta per aquesta part és enregistrar un vídeo (molts ja sou experts gravant vídeos) on parleu d’un invent vostre.Tot lo que parleu, recordeu que haurà de ser dit en anglès. Podreu compartir els vídeos a les xarxes amb els hashtags següents: #istayathome #ramar1englishwork #studyingathomeisalsofunny

HAVE A GOOD TIME AND ENJOY A LOT !!


martes, 17 de marzo de 2020

ST PATRICK'S DAY

Continuem de celebració i ara us proposem fer unes activitats  :) 

Per tal de treballar la part de LISTENING/WRITING us proposem aquestes. Per accedir feu clic a la imatge.




lunes, 16 de marzo de 2020

SAINT PATRICK'S DAY


SAINT PATRICK'S DAY

Sabíeu que el 17 de Març se celebra a Irlanda la diada de Saint Patrick o Saint Patrick`s day?.

Si voleu saber quin és l´origen d'aquesta celebració, qui va ser Saint Patrick, o bé de quina manera ho celebren els irlandesos, us oferim 4 vídeos curts on podeu veure imatges de com és aquesta celebració.








I també un text amb explicacions sobre aquesta tradició irlandesa, molt adients com a pràctiques de Listening i Reading.
Per accedir al text clica la imatge





Esperem que els gaudiu i que tingueu  A VERY HAPPY SAINT PATRICK'S DAY!.


VOC APP

What is VOC APP?

Spectrum is a four-level English course for Secondary School students with a fresh approach to learning English. The Spectrum VocApp provides a fun and flexible way to help students learn the key vocabulary items presented in the Student’s Books’ units. Download it FOR FREE and learn English anytime, anywhere.

Use GOOGLE PLAY to download.

lunes, 24 de febrero de 2020

Conditionals (1st, 2nd and 3rd)

Per tal d' acabar de treballar els condicionals us hem preparat un document amb la teoria i activitats. Cal que us el descarregueu i que feu copia per treballar a classe la propera setmana. Per accedir al document feu clic aquí.

martes, 28 de enero de 2020

Communication Unit 4: At the doctor's

Recordeu que per preparar el diàleg de l' activitat oral d' aquesta unitat, podeu fer servir les diferents frases fetes i vocabulari que trobareu al document anomenat ( GOING TO THE DOCTOR'S ). Per accedir-hi feu click aquí.