miércoles, 18 de marzo de 2020
FEINES A FER DES DE CASA: SPECTRUM 4 (UNIT 5)
FEINES A FER
DES DE CASA: UNIT 5
Tot just hem començat la unitat 5 i per
treballar aquesta unitat us he preparat tot un seguit de feines que podreu
realitzar tranquil·lament des de la vostra casa.
Per començar us deixo l’ enllaç a un vídeo interactiu per fer la warm-up activity:
Tot seguit començarem a treballar tots
els skills a aquesta unitat. Comencem per vocabulari.
VOCABULARY:
Els punts de vocabulari d’ aquesta
unitat son els següents:
-
Digital
Technology
-
Manners
-
Society
Per tal de treballar el vocabulari de
la unitat anirem al workbook a les pàgines 116 i 117. Allí trobareu la “vocabulary reference” i la “vocabulary
practice”. Recordeu que ara sí podreu fer servir la VOC APP (no estem a classe esteu a casa J).
La resta d’ activitats a treballar les
trobareu al workbook a les pàgines 40 i 42.
GRAMMAR:
La gramàtica a aquesta unitat està
lligada amb:
-
Question
forms
-
Verbs
–ing and to
-
Modals
of deduction and possibility
Per poder entendre i treballar aquest
punt gramatical anirem al workbook a les pàgines 118 i 119. A la pàgina 118
trobareu la teoria per entendre perfectament aquests punts gramaticals, i a la
118 trobareu les activitats per fer. Aprofito també per deixar-vos les “grammar animations” que sempre veiem a
classe abans de treballar cadascun dels punts gramaticals.
La resta d’ activitats a treballar les
trobareu al workbook a les pàgines 41 i 43
READING
COMPREHENSION:
A aquesta unitat treballarem el text del
Student’s book p. 64-65 “The Garden
Party” per tal de treballar la comprensió lectora. Cal llegir el text i fer
les activitats 1,2 i 3. Contestar a un full apart.
LISTENING &
WRITING:
Continuem treballant els diferents
skills i ara toca treballar la comprensió auditiva i l’ expressió escrita. Per
tal de treballar els dos skills us deixo l’ enllaç al vídeo de la unitat. Recordeu que podreu veure el vídeo tantes
vegades com necessiteu per tal de contestar el qüestionari que us deixo sota l’
enllaç del vídeo.
El vídeo d’ aquesta unitat és “Charles Dickens” espero que us agradi.
Qüestionari:
Answer the qüestions. Remember complete
answers are not necessary:
1.- Name 2 famous authors who have lived
and worked in London:
2.- Name two of the topics Charles
Dickens wrote about:
3.- How many novels did he write?
4.- Why did Dickens write about London
people and society?
5.- When was Charles Dickens born?
6.- Answer true or false: Charles
Dickens’ family was poor and when he was 17 years old his father went to
prison.
7.- When he left school he started
working. Name where:
8.- How many hours a day did he work?
9.- What happened to him in 1824?
10.- What can you find in Fleet Street?
11.- What are many of his stories about?
12.- Answer true or false: In 1836
Dickens wrote his first novel – The Pickwick Papers.
13.- Was his first novel a big success?
14.- When did he marry?
15.- What is the name of Charles
Dickens’ second novel?
16.-Answer true or false: Despite being
rich he continued to write about the working class.
17.- What kind of heroes can you find in
his novels and stories?
18.- When did Dickens die?
19.- What happened in London in 1925?
20.- Answer true or false: Charles
Dickens museum has been a very popular tourist attraction ever since.
SPEAKING
Per tal de treballar la part oral us faig la següent
proposta:
Primer cliqueu a aquest enllaç
Imagine you are a contestant at “MAKE IT
BIG”. In this video the contestant is showing his ideas about a new invention called
“The Browse-Master 3000”.
Record your own video showing the judges
your invention. Remember in this unit we are working with the vocabulary
related to technology so try to imagine, create an invention related to
technology!!
La proposta per aquesta part és enregistrar un vídeo (molts ja sou experts gravant vídeos) on
parleu d’un invent vostre.Tot lo que parleu, recordeu que haurà de ser dit en
anglès. Podreu compartir els vídeos a les xarxes amb els hashtags següents:
#istayathome #ramar1englishwork #studyingathomeisalsofunny
HAVE A GOOD TIME AND ENJOY A LOT !!
martes, 17 de marzo de 2020
ST PATRICK'S DAY
Continuem de celebració i ara us proposem fer unes activitats :)
Per tal de treballar la part de LISTENING/WRITING us proposem aquestes. Per accedir feu clic a la imatge.
Per tal de treballar la part de LISTENING/WRITING us proposem aquestes. Per accedir feu clic a la imatge.
lunes, 16 de marzo de 2020
SAINT PATRICK'S DAY
SAINT PATRICK'S DAY
Sabíeu que el
17 de Març se celebra a Irlanda la diada de Saint Patrick o Saint Patrick`s
day?.
Si voleu saber quin
és l´origen d'aquesta celebració, qui va ser Saint Patrick, o bé de quina
manera ho celebren els irlandesos, us oferim 4 vídeos curts on podeu veure
imatges de com és aquesta celebració.
I també un text amb
explicacions sobre aquesta tradició irlandesa, molt adients com a pràctiques de
Listening i Reading.
Per accedir al text
clica la imatge
Esperem que els
gaudiu i que tingueu A VERY HAPPY SAINT PATRICK'S DAY!.
VOC APP
What is VOC APP?
Spectrum is a four-level English course for Secondary School students with a fresh approach to learning English. The Spectrum VocApp provides a fun and flexible way to help students learn the key vocabulary items presented in the Student’s Books’ units. Download it FOR FREE and learn English anytime, anywhere.
Use GOOGLE PLAY to download.
lunes, 24 de febrero de 2020
Conditionals (1st, 2nd and 3rd)
Per tal d' acabar de treballar els condicionals us hem preparat un document amb la teoria i activitats. Cal que us el descarregueu i que feu copia per treballar a classe la propera setmana. Per accedir al document feu clic aquí.
martes, 28 de enero de 2020
Communication Unit 4: At the doctor's
Recordeu que per preparar el diàleg de l' activitat oral d' aquesta unitat, podeu fer servir les diferents frases fetes i vocabulari que trobareu al document anomenat ( GOING TO THE DOCTOR'S ). Per accedir-hi feu click aquí.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)